İlginizi Çekebilir
  1. Ana Sayfa
  2. SAĞLIK
  3. Kaygıyı Azaltmak İçin En Etkili Yöntemler

Kaygıyı Azaltmak İçin En Etkili Yöntemler

kaygı
ABONE OL  Google News

Herhangi bir nedenle kaygılı olabilirsiniz. Her insan hayatının bir döneminde çeşitli nedenlerden dolayı kaygı ve endişe yaşayabilir. Milyonlarca insan son 24 saatte kaygı nedeniyle uzmanlara başvurdu. Kaygının altında yatan sebep giderilemediği sürece kaygıdan %100 kurtulmak mümkün olmasa bile, kaygıyı azaltabilecek çeşitli yöntemler bulunuyor.

Kaygımı Nasıl Azaltabilirim?

Kaygınızı azaltabilecek yöntemler şöyle:

  • Nefes egzersizleri yapmak
  • Havuz veya denizde sakince yüzmek
  • Orta yoğunlukta spor yapmak
  • Yürüyüş veya tempolu koşuya çıkmak
  • Yoga veya pilates yapmak
  • Hoşlandığınız aktiviteleri yerine getirmek (örn: yemek yapmak, kitap okumak)

Bunlar kaygınızı büyük oranda azaltabilecek, sizi panik atak krizlerinden koruyabilecek yeterli önlemler olabilir. Ancak şiddetli kaygı bozukluğu yaşıyorsanız acil servise başvurabilirsiniz.

Yorum Yap

Yorum Yap